Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how... Læs mere
Brands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling "fempowerment" back... Læs mere
Direktøren klapper, ingeniørerne er tilfredse, og sælgerne vil bare have produktet ud over rampen. MEN kunderne vender tommelfingeren nedad, og produktet sælger ikke. Det er rigtig... Læs mere
Den stort anlagte kampagne har ikke den gennemslagskraft, organisationen havde håbet på. Opslagene på sociale medier får ikke nok likes, og de planlagte events flopper på grund af for... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
In a new preface, Shiller reflects on some of the challenges facing narrative economics, discusses the connection between disease epidemics and economic epidemics, and suggests why epidemiology may hold lessons for fighting economic contagions.
Gain insight from the growing field of neuroaesthetics, demonstrating how they can be applied to the most popular types of content, and used to improve customer engagement and profit.
Målgruppens respons på virksomhedens nye produkt er ikke som forventet. Masser af potentielle kunder har i spørgeskemaer og interviews hævdet, at de ville købe produktet. Men... Læs mere