Søgning på underkategorier- og emner:
Den stort anlagte kampagne har ikke den gennemslagskraft, organisationen havde håbet på. Opslagene på sociale medier får ikke nok likes, og de planlagte events flopper på grund af for... Læs mere
Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how... Læs mere
Brands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling "fempowerment" back... Læs mere
Direktøren klapper, ingeniørerne er tilfredse, og sælgerne vil bare have produktet ud over rampen. MEN kunderne vender tommelfingeren nedad, og produktet sælger ikke. Det er rigtig... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviours and brand performance... Læs mere
Gain insight from the growing field of neuroaesthetics, demonstrating how they can be applied to the most popular types of content, and used to improve customer engagement and profit.
Efter 10 år med Fogh og Løkke er det svært at se, at vinden er vendt i dansk politik. Langt ind i rød blok er det blevet god stil at please eliten og gøre... Læs mere
The author engages with the vital conversation about how marketing knowledge is created, disseminated and consumed, looking beyond the traditional reification of practice in theory and verification of theory in practice. The history and future of ma