Der er én ting, der kendetegner succesfulde virksomheder. De er drevet af eminente storytellers. I denne bog får du svar på, hvordan de gør, og du kommer bag kulissen hos en række... Læs mere
Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?Offentlige... Læs mere
Exposing the truth behind fake news - and how to spot the real from the fake.
Ny udgave netop udkommet. Kjær Hansens bog "I andres brød" er på 6 år udkommet i... Læs mere
Et corporate brand er et af de vigtigste aktiver i mange virksomheder. I denne bog har forfatterne Majken Schultz og Mary Jo... Læs mere
Hvordan undgår du journalistens delete-knap? Pressemeddelelsen lever stadig! - Hvis man altså gør sig umage Journalister modtager dagligt et utal... Læs mere
PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public... Læs mere
I mange danske virksomheder sker kommunikationen tilfældigt, uhensigtsmæssigt og uplanlagt. Det medfører, at virksomhederne ikke får det optimale ud af indsatsen, at ressourcerne... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
Employee advocacy er et relativt nyt begreb, der er opstået i den digitale kommunikationsbranche inden for de seneste år. Det handler i bund og grund om at styrke... Læs mere