Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre... Læs mere
Er du en rasende 65-årig mand med udstående øjne, der vil have lov til at råbe fede kælling til fede kællinger? Er du en tavs og skeptisk 12-årig pige, der nægter at tale med... Læs mere
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i... Læs mere
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey... Læs mere
Er du en rasende 65-årig mand med udstående øjne, der vil have lov til at råbe fede kælling til fede kællinger? Er du en tavs og skeptisk 12-årig pige, der nægter at tale med... Læs mere
Et corporate brand er et af de vigtigste aktiver i mange virksomheder. I denne bog har forfatterne Majken Schultz og Mary Jo... Læs mere
Er du en rasende 65-årig mand med udstående øjne, der vil have lov til at råbe fede kælling til fede kællinger? Er du en tavs og skeptisk 12-årig pige, der nægter at tale med... Læs mere
Brands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling "fempowerment" back... Læs mere
Med velsmagende specialøl og unikke etiketter har det danske bryggeri Mikkeler fundet vej til ganer i hele verden. Danmark har en stolt og lang tradition for ølbrygning. Bogen om Mikkeller... Læs mere
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere