Søgning på underkategorier- og emner:
Er du en rasende 65-årig mand med udstående øjne, der vil have lov til at råbe fede kælling til fede kællinger? Er du en tavs og skeptisk 12-årig pige, der nægter at tale med... Læs mere
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i... Læs mere
Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre... Læs mere
Et corporate brand er et af de vigtigste aktiver i mange virksomheder. I denne bog har forfatterne Majken Schultz og Mary Jo... Læs mere
Er du en rasende 65-årig mand med udstående øjne, der vil have lov til at råbe fede kælling til fede kællinger? Er du en tavs og skeptisk 12-årig pige, der nægter at tale med... Læs mere
Brands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling "fempowerment" back... Læs mere
Er du en rasende 65-årig mand med udstående øjne, der vil have lov til at råbe fede kælling til fede kællinger? Er du en tavs og skeptisk 12-årig pige, der nægter at tale med... Læs mere
Skab sit eget unikke personlige brand, og brug det til at få succes i jobbet og igennem hele karrieren. Bogen handler om personlig ledelse,... Læs mere
"Gamechangers" er disruptive innovative iværksættere, der er etablerede virksomheder i alle brancher og på alle områder og ændrer formen på vores verden. De er mere ambitiøse og strækker... Læs mere
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere