Branding: Teori, modeller, analyse (Bog, Hæftet, Dansk) af Heidi Hansen

Branding: Teori, modeller, analyse

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfatter: Heidi Hansen

Nedsat pris! Branding: Teori, modeller, analyse


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Branding er allestedsnærværende i vores samfund og vedrører alt fra produkter, services, oplevelser, steder, politik, arbejdsmarked til personer som ledere, politikere, influencere og berømtheder. Det er svært at finde et område, hvor branding ikke spiller en rolle.


Branding. Teori, modeller, analyse får du en introduktion til branding som fænomen og til en række kendte og klassiske teorier og modeller samt et mere specialiseret indblik i områder som corporate branding, storytelling, politisk branding, placebranding, influencer marketing, brandkriser, employer branding, oplevelsesbaseret branding, brand communities og personlig branding.


Bogen introducerer en tilgang, hvor kommunikation anses som konstituerende for brandet, og hvor diskurser, narrativer og semiotik spiller en central rolle. I dette perspektiv defineres et brand som et diskursivt brand space, hvilket betyder, at et brand skabes gennem alle de diskurser, der produceres om det. Det medfører, at eksterne aktører er med til at skabe brandet i lige så høj grad som brandet selv. Brandledelse bliver derfor et spørgsmål om ledelse af betydningsdannelse og mening.


Bogen er skrevet til studerende på videregående uddannelser på bachelor- og kandidatniveau. Den er samtidig både læseværdig og relevant for mange praktikere, der arbejder med kommunikation, marketing, salg og branding.En kode i bogen giver adgang til quizzer, materialer og bogens kapitel 17-20.


Bemærk venligst, at der ikke følger en indløsningskode med til det supplerende site branding.samfundslitteratur.dk ved køb af e-bogen. Der kan købes en indløsningskode til sitet her: https://academicbooks.dk/branding    

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfatter Heidi Hansen
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 3. (19-03-2024)
Oplag 1. (19-03-2024)
Originalsprog Dansk
Sideantal 488
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 173mm, H: 240mm, D: 30mm, Vægt: 925g
ISBN-13 / EAN-13 9788759329757