Hvad er der sket med den sunde fornuft? Og hvordan kan vi få den tilbage? Det lader til, at virksomheder er blevet så opslugte af systemer og bureaukrati (og skærme der... Læs mere
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i... Læs mere
Hvad er der sket med den sunde fornuft? Og hvordan kan vi få den tilbage? Det lader til, at virksomheder er blevet så opslugte af systemer og bureaukrati (og skærme der... Læs mere
Er du blevet Brandwashed?Hvis du nogensinde har givet efter for dit barns plageri om et bestemt mærke legetøj eller morgenmadsprodukt, købt en bog, fordi den var på bestsellerlisten, dånet... Læs mere
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet... Læs mere
Buyology shares the fruits of this research, revealing for the first time what actually goes on inside our heads when we see an advertisement, hear a marketing slogan, taste two rival brands of drink, or watch a programme sponsored by a major company.
WALL STREET JOURNAL Bestseller A humorous, yet practical five-step guide to ridding ourselvesand our companiesof commonplace, bureaucratic bottlenecks that plague every office around the world.
Hvad er der sket med den sunde fornuft? Og hvordan kan vi få den tilbage? Det lader til, at virksomheder er blevet så opslugte af systemer og bureaukrati (og skærme der... Læs mere