Bemærk: Kan leveres før jul.
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i... Læs mere
Hvad er der sket med den sunde fornuft? Og hvordan kan vi få den tilbage? Det lader til, at virksomheder er blevet så opslugte af systemer og bureaukrati (og skærme der... Læs mere
Er du blevet Brandwashed?Hvis du nogensinde har givet efter for dit barns plageri om et bestemt mærke legetøj eller morgenmadsprodukt, købt en bog, fordi den var på bestsellerlisten, dånet... Læs mere
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet... Læs mere
Hvad er der sket med den sunde fornuft? Og hvordan kan vi få den tilbage? Det lader til, at virksomheder er blevet så opslugte af systemer og bureaukrati (og skærme der... Læs mere