GLAD KUNDE SUR KUNDE Du kan vinde ALT med positive kundeanmeldelser, mens du omvendt kan tabe ALT med negative kundeanmeldelser. Mere præcist kan det ikke siges. GLAD KUNDE SUR... Læs mere
Hvad skal der til for at holde på mine kunder? – Gode kundeoplevelser! Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er... Læs mere
At kunder oplever succes er et væsentligt parameter for en virksomheds langsigtede fremgang og overlevelse. Det gælder, uanset hvilken branche der er tale om. Det ved langt de fleste... Læs mere
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det... Læs mere
Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det! Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en... Læs mere
Har din virksomhed en strategi for sine kundeforhold? Sandsynligvis ikke, siger Tomas Lykke, for magre år har fået mange til at spare så meget på deres service, at kunder falder... Læs mere
Rainmakers are the people who bring money into their organisations and this book is packed with hints and tips to pursue prospective customers and keep them.
En revolutionerende tilgang til kundeservice Raving fans er skrevet i samme fortællende stil som Gung Ho! og anvender en enkel og charmerende... Læs mere
Mød din kunde handler om at sætte kunden i centrum i sin kommunikation. Vi ved jo godt, at det er kunderne, det hele handler om, men glemmer bare at... Læs mere