Søgning på underkategorier- og emner:
At kunder oplever succes er et væsentligt parameter for en virksomheds langsigtede fremgang og overlevelse. Det gælder, uanset hvilken branche der er tale om. Det ved langt de fleste... Læs mere
Hvad skal der til for at holde på mine kunder? – Gode kundeoplevelser! Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er... Læs mere
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det... Læs mere
GLAD KUNDE SUR KUNDE Du kan vinde ALT med positive kundeanmeldelser, mens du omvendt kan tabe ALT med negative kundeanmeldelser. Mere præcist kan det ikke siges. GLAD KUNDE SUR... Læs mere
Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det! Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en... Læs mere
Rainmakers are the people who bring money into their organisations and this book is packed with hints and tips to pursue prospective customers and keep them.
With a new foreword by Ken Blanchard A straightforward and snappy guide to successful customer service from the author of the bestselling The One Minute Manager.
Har din virksomhed en strategi for sine kundeforhold? Sandsynligvis ikke, siger Tomas Lykke, for magre år har fået mange til at spare så meget på deres service, at kunder falder... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
How can you stay relevant for your customers? The answer is a combination of the following three factors: technology, personal involvement and social commitment.
Praise for The Best Service Is No Service "A very sharp and practical treatise on... Læs mere