Hvem har taget min kaffe?: En lille bog om kundeoplevelser. (Bog, Paperback, Dansk) af Tomas Lykke

Hvem har taget min kaffe?: En lille bog om kundeoplevelser.

(Bog, Paperback, Dansk)
Forfatter: Tomas Lykke

Nedsat pris! Hvem har taget min kaffe?: En lille bog om kundeoplevelser.


Forlag: PubliShare

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Hvad skal der til for at holde på mine kunder?
– Gode kundeoplevelser!


Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er grobunden for en kundeorienteret forretning skabt. Det handler denne lille bog om, som er skrevet af Tomas Lykke, partner hos H&B og ekspert inden for kundeorientering. Bogen præsenterer dig for et simplificeret, men relaterbart univers, i form af kaffebaren ALBERTS. Den loyale medarbejder Benny er historiens fortæller, og gennem hans øjne får du inspiration og ideer til, hvordan du og dine kolleger, ledere og medarbejdere i fællesskab kan arbejde med kundeorientering i jeres virksomhed.

Bogen henvender sig til alle medarbejdere og ledere i virksomheder, hvor kunden er central for virksomhedens fortsatte vækst. Bogen er letlæst, og kan anvendes til inspiration og provokation, når virksomheden vil videre i arbejdet med forbedring af kundeoplevelsen.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag PubliShare
Forfatter Tomas Lykke
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 1. (19-03-2020)
Oplag 1. (19-03-2020)
Første udgivelsesår 2020
Originalsprog Dansk
Sideantal 144
Indbinding Paperback
Mål og vægt B: 139mm, H: 198mm, D: 13mm, Vægt: 210g
ISBN-13 / EAN-13 9788771920604