Hvem har taget min kaffe?: En lille bog om kundeoplevelser (Ebog, epub, Dansk) af Tomas Lykke

Hvem har taget min kaffe?: En lille bog om kundeoplevelser

(Ebog, epub, Dansk)
Forfatter: Tomas Lykke

PRIS
120,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Hvad skal der til for at holde på mine kunder?

– Gode kundeoplevelser!

Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er grobunden for en kundeorienteret forretning skabt.

Det handler denne lille bog om, som er skrevet af Tomas Lykke, partner hos H&B, og ekspert inden for kundeorientering. Bogen præsenterer dig for et simplificeret, men relaterbart univers, i form af kaffebaren ALBERTS. Den loyale medarbejder Benny er historiens fortæller, og gennem hans øjne får du inspiration og ideer til, hvordan du og dine kolleger, ledere og medarbejdere i fællesskab kan arbejde med kundeorientering i jeres virksomhed.

Bogen henvender sig til alle medarbejdere og ledere i virksomheder, hvor kunden er central for virksomhedens fortsatte vækst. Bogen er letlæst, og kan anvendes til inspiration og provokation, når virksomheden vil videre i arbejdet med forbedring af kundeoplevelsen.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Libris Digimental
Forfatter Tomas Lykke
Type Ebog
Format epub
Sprog Dansk
Udgivelsesdato 15-03-2020
Udgiver Spintype.com
Sideantal 146 Sider
Filtype epub
Filversion 2.0
Filformat Reflowable
Filstørrelse 3930 KB
Kopibeskyttelse DigitalVandmaerkning
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788771920628