Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt... Læs mere
I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på... Læs mere
Beskrivelse: ’Det lille skridt’ er bogen til dig, som enten gerne vil i gang med iværksætteri - eller have succes som iværksætter med dit nuværende projekt. Bogen anbefales af dygtige... Læs mere
Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?Offentlige... Læs mere
Hvad skal der til for at holde på mine kunder? – Gode kundeoplevelser! Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er... Læs mere
"Ingen gider at blive mødt af systemer. Vi vil mødes af mennesker, venlighed, service og løsninger. En meningsfuld virksomhed viser vejen uden om systemerne." Mening er... Læs mere
Bogen er en Grundbog i bæredygtigt iværksætteri, som skal facilitere rejsen fra idé til projekt, til potentiel virksomhed og samtidig guide din personlige... Læs mere
Læs om det system, der har skabt rigdom og succes for over 1000 mennesker gennem de sidste 10 år, og om det system, der har gjort, at jeg har skabt en formue på over 500 mio. kr. på mine... Læs mere
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det... Læs mere
Ditch the failed sales tactics, fill your pipeline, and crush your number... Læs mere
Bogen har som noget nyt fokus på ledelse af marketing og eksekvering - hvordan man sikrer sig, at alle aktiviteter kan gennemføres effektivt, uanset om det er marketing, salg eller... Læs mere