I "Salgsbiblen" retter Jørn Lauesen fokus på det vigtigste for en iværksætter: kunden. Han guider iværksætteren i kundepleje, hvad skal man sige for at få kunden til at komme igen, og hvordan... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
Mød din kunde handler om at sætte kunden i centrum i sin kommunikation. Vi ved jo godt, at det er kunderne, det hele handler om, men glemmer bare at... Læs mere
En revolutionerende tilgang til kundeservice Raving fans er skrevet i samme fortællende stil som Gung Ho! og anvender en enkel og charmerende... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.
Learn how to integrate emerging technologies strategically such as AI, Web3, virtual environments and gamification, to transform your customer journey into memorable, loyalty-building experiences that drive competitive advantage.
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.
Learn how to integrate emerging technologies strategically such as AI, Web3, virtual environments and gamification, to transform your customer journey into memorable, loyalty-building experiences that drive competitive advantage.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This work describes the customer relationship using the concept of the customer buying cycle. For each phase of the customer... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
In dem vorliegenden Buch wird eine neuartige Methodik zur kontinuierlichen Prognose der Wertbeiträge von Werbekanälen im Rahmen von Mehrkanalstrategien präsentiert und auf Basis eines umfangreichen Datensatzes aus über 49.000 realen Customer Journeys getestet.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Dieses essential zeigt auf, wie moderne Cloud-Lösungen und KI-Assistenten den... Læs mere