Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book presents a discussion of the properties of customer encounters conducted on brand profiles on Twitter. The author characterizes consumer messages containing positive evaluation and complaints posted on company profiles.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
How should a sales force be managed effectively? Like aircraft pilots, managers must analyse information and make interconnected decisions to... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
How do you develop products that people will actually use and buy? This practical guide shows you how to validate product and company ideas through customer development research—before you waste months and millions on a product or service that no one needs or wants.
Idealer Ratgeber für Verkäufer und Kundenberater.Der moderne Kunde weiß genau, wo er sein Geld ausgeben möchte und erwartet... Læs mere
Toller Ratgeber für serviceorientierte Unternehmer!Ein gutes, ausgefeiltes Qualitätsmanagement-System ist für ein erfolgreiches Unternehmen unerlässlich.... Læs mere
In sechs Stufen zu besseren Verkaufsergebnissen.Wer seinem Kunden wie einem Gegner begegnet, darf sich über seine... Læs mere
"Mere succes som sælger" er Harry Motors anden bog om, hvordan du med små ændringer kan opnå mere succes i dit arbejde som sælger.Harry "Motor" Jensen (1921-2001) var en dansk... Læs mere
Kundeservice er altafgørende for en virksomheds succes. Føler kunden sig ikke ordentligt mødt og respekteret, vil han eller hun vælge at handle andetsteds,... Læs mere
Listen Louder er en lille bog om at lytte højere. Det er en bog skrevet til dig, der brænder for enten innovation, iværksætteri og markedsføring eller måske... Læs mere