Forventes på lager: 18-05-2017
Kundeservice er altafgørende for en virksomheds succes. Føler kunden sig ikke ordentligt mødt og respekteret, vil han eller hun vælge at handle andetsteds, uanset om der er tale om en almindelig butik eller en anden type virksomhed. Denne bog henvender sig til de medarbejdere, der har den direkte kundekontakt i det daglige, og vejleder i, hvordan man giver kunden den bedste oplevelse.
Jørgen Lausen har mange års erfaring som personalechef og underviser i salgs- og præsentationsteknik og har udgivet flere bøger om emnet.
| Forlag | Lindhardt og Ringhof |
| Forfatter | Jørn Lauesen |
| Type | Ebog |
| Format | epub |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 18-05-2017 |
| Udgiver | Lindhardt og Ringhof |
| Sideantal | 131 Sider |
| Filtype | epub |
| Filversion | 3.0 |
| Filformat | Reflowable |
| Filstørrelse | 775 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788711505106 |