Customer Encounters on Twitter – A Study of Positive Evaluation and Complaint Managem... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Customer Encounters on Twitter – A Study of Positive Evaluation and Complaint Management on English Corporate Profiles

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Anna Tereszkiewicz

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book presents a discussion of the properties of customer encounters conducted on brand profiles on Twitter. The author characterizes consumer messages containing positive evaluation and complaints posted on company profiles.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Uniwersytet Jagiellonski, Wydawnictwo
Forfatter Anna Tereszkiewicz
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 01-03-2022
Første udgivelsesår 2022
Originalsprog Poland
Sideantal 252
Indbinding Paperback / softback
Forlag Uniwersytet Jagiellonski, Wydawnictwo
Sideoplysninger 252 pages
Mål 158 x 236 x 15
ISBN-13 / EAN-13 9788323346579