Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?Offentlige... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Et corporate brand er et af de vigtigste aktiver i mange virksomheder. I denne bog har forfatterne Majken Schultz og Mary Jo... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Der er én ting, der kendetegner succesfulde virksomheder. De er drevet af eminente storytellers. I denne bog får du svar på, hvordan de gør, og du kommer bag kulissen hos en række... Læs mere
Ny udgave netop udkommet. Kjær Hansens bog "I andres brød" er på 6 år udkommet i... Læs mere
Hvordan undgår du journalistens delete-knap? Pressemeddelelsen lever stadig! - Hvis man altså gør sig umage Journalister modtager dagligt et utal... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Politik er en konstant kamp om styrkeforhold, men nogle gange glemmer vi, at denne kamp også handler om de ord, vi bruger til at føre den politiske kamp for social forandring.’Brug... Læs mere
Hvordan laver man en markedsføringsplan? Hvad kan jeg bruge de sociale medier til? Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve? Hvordan kan jeg bruge PR i min... Læs mere
Nem bog om markedsføring tager dig med hele vejen rundt. Hvis du gerne vil vide noget om markedsføring - sådan helt nede på jorden forfra og uden en masse teori, så er... Læs mere
Har du kontakt til pressen på din arbejdsplads, selvom det ikke er dit primære arbejdsområde? I denne bog får du gode råd til at udføre pressearbejde – så journalisten lytter, og... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
I mange danske virksomheder sker kommunikationen tilfældigt, uhensigtsmæssigt og uplanlagt. Det medfører, at virksomhederne ikke får det optimale ud af indsatsen, at ressourcerne... Læs mere