Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Reklamemagt er skrevet i frustration over, at vejen til bæredygtighed konstant bliver saboteret af den etablerede reklamebranche. Med afsløringer, retssager om greenwashing og risi... Læs mere
Verdens 1. Farveordbog giver dig redskabet til bevidste farvevalg. Farvernes signaler taler til vores underbevidsthed, så derfor er det rette farvevalg... Læs mere
Det legendariske reklamebureau Sylvester Hvid & Co. blev grundlagt af entreprenør og... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
I mellemkrigstiden blev reklameplakaten et af de mest populære, spektakulære og eksponerede billedmedier i byrummet. Plakaten gjorde både... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Lad kunderne komme til digFrem for den anmassende og ‘supersælgende’ facon, som kendetegner traditionel marketing, handler denne bog om at tiltrække kunder uden at være irriterende -... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Succesfuld markedsføring er i dag tæt forbundet med en fornuftig håndtering af de sociale medier – men hvordan inddrager man i praksis disse netværk i... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Lad kunderne komme til digFrem for den anmassende og ‘supersælgende’ facon, som kendetegner traditionel marketing, handler denne bog om at tiltrække kunder uden at være irriterende -... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Succesfuld markedsføring er i dag tæt forbundet med en fornuftig håndtering af de sociale medier – men hvordan inddrager man i praksis disse netværk i... Læs mere
Få e-bogen "Hvorfor du har svært ved at vælge - en eksistensfilosofisk guide til vores stigende antal muligheder" af Casper Brix. “Når vi ikke længere skal kæmpe for... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Lad kunderne komme til digFrem for den anmassende og ‘supersælgende’ facon, som kendetegner traditionel marketing, handler denne bog om at tiltrække kunder uden at være irriterende -... Læs mere