Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?Offentlige... Læs mere
Hvordan undgår du journalistens delete-knap? Pressemeddelelsen lever stadig! - Hvis man altså gør sig umage Journalister modtager dagligt et utal... Læs mere
Hvordan laver man en markedsføringsplan? Hvad kan jeg bruge de sociale medier til? Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve? Hvordan kan jeg bruge PR i min... Læs mere
Nem bog om markedsføring tager dig med hele vejen rundt. Hvis du gerne vil vide noget om markedsføring - sådan helt nede på jorden forfra og uden en masse teori, så er... Læs mere
Har du kontakt til pressen på din arbejdsplads, selvom det ikke er dit primære arbejdsområde? I denne bog får du gode råd til at udføre pressearbejde – så journalisten lytter, og... Læs mere
I mange danske virksomheder sker kommunikationen tilfældigt, uhensigtsmæssigt og uplanlagt. Det medfører, at virksomhederne ikke får det optimale ud af indsatsen, at ressourcerne... Læs mere
Siden første udgave af denne bog udkom i 2017, har employee advocacy vist sig at være et stærkt middel til at nå kunder, nye medarbejdere, og samarbejdspartnere i et... Læs mere
Har du någonsin funderat över hur din kommunikation med omvärlden ser ut? Hur mycket av dialogen består egentligen av ord? Från det att vi föds och tar vårt första andetag börjar vi... Læs mere
Denne bog lærer dig at tiltrække de kunder, du gerne vil have, og styrke deres tillid, så... Læs mere
Hvorfor skal vi købe nye kampfly, hvilke politiske dagsordener spiller ind, hvad er det for fly vi kigger på og hvad er deres styrker og svagheder? Det er nogle... Læs mere