Bemærk: Kan leveres før jul.
Har du tjek på dit serviceDNA og styr på dit servicegen? Kommunikerer du rigtigt, og bruger du samarbejde og høj social kapital til at forbedre din egen og dine medarbejderes service?... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Der er vanvittigt mange gode historier at fortælle inden for turisme- og oplevelsesbranchen i Danmark. Men hvordan får du hul igennem til medierne?... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Bæredygtighed og danske turismevirksomheder Af Peter Kvistgaard, John Hird, Christian Haslam og Sarah Larsen ”Bæredygtighed er jo også bare... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
SKAB OPLEVELSER handler om, hvordan man kan arbejde strategisk og praktisk med oplevelsesøkonomi og oplevelsesledelse.Bogen er praksisnær og indeholder eksempler fra virksomheder, der... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Mastering Hospitality Management Modern competencies and approaches to successful hospitality management explores key management practices and their implications within... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Do you have a clear idea about your serviceDNA and your service gene? Are you communicating in the right way, and are you using collaboration and high social capital to improve... Læs mere