Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan leveres før jul.
Projektbaret læring er en undervisningsmetode, som med fuld fart, stor appel og pædagogisk begejstring er på vej ind i det danske uddannelsessystem.... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Denne bog bygger bro mellem teori og praksis og er forfattet af danske grundskolelærere og praktikere, der hver især besidder dybdegående erfaringer og kompetencer... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Hvordan kan vi styrke elevers evne til at holde fast, tro på egne evner og udvikle de karaktertræk, der er afgørende for både skolegang og livet? Denne bog giver svaret med... Læs mere
Inkluderende læringsmiljøer, der styrker unges læring og trivsel. Uddannelse og undervisning stiller store krav til elevernes hjerne og kognitive evner. Sådan er det... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Praksisbaseret læring er en undervisningsmetode, som med fuld fart, stor appel og pædagogisk begejstring er på vej ind i det danske uddannelsessystem. På flere og flere af landets... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Anvendt videnskab i KONITIV LÆRING PÅ DE VIDEREGÅENDE UDDANNELSEREvidensbaserede grundprincipper for indlæring og læringAf Mia... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Hvordan bringer vi praksisfaglighed ind i undervisningen på en måde, der styrker engagement, kundskaber og myndighed? Denne bog giver svaret gennem projektbaseret læring (PBL)... Læs mere
Pi og Ky må få is er en af de første bøger i Forlaget Evigs “SMIL-bøger”, som er en serie af bøger lavet til børn der er startet på begynderlæsningen. Pi og Ky må få is er en... Læs mere
My i en by er en af de første bøger i Forlaget Evigs “SMIL-bøger”, som er en serie af bøger lavet til børn der er startet på begynderlæsningen. My i en by er en letlæsningsbog hvor alle ord... Læs mere
Bøger, skilte og beskeder. Vi læser og skriver rigtig meget. Men nogle børn er ordblinde. De har svært ved at læse og skrive. Du sidder i klassen. Det er Idas tur til at læse op. Hun hakker... Læs mere
StopMob er et dannelses- og anerkendelsesforløb, som skal fremme trivslen for børn i alderen 5 til 9 år. Forløbet er primært beregnet til store børnehavebørn og børn i indskolingen, men det kan... Læs mere