Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan leveres før jul.
OBS!: Produktet ligger i rodekassen, det kan have skader.
Fejlbeskrivelse:
Bogen er ridset på forside og bagside. Bogen har et mærke efter et prismærke på bagsiden.
Bemærk: Kan leveres før jul.
OBS!: Produktet ligger i rodekassen, det kan have skader.
Fejlbeskrivelse:
Bogen er ridset på forside og bagside. Bogen har et mærke efter et prismærke på bagsiden.
Bemærk: Kan leveres før jul.
Kommunikation fra afsender til modtager har ændret sig - især efter sociale mediers indtog i Danmark. Det betyder, at den måde, interesseorganisationen og kommunikatøren skal... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Denne bog giver lærere indsigt i det særlige ved sociale medier, så de på et kvalificeret grundlag kan inddrage medierne i undervisningen og i kommunikationen mellem skole... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Interne sociale medier vinder frem i nutidens organisationer, og de har potentialet til at blive medarbejdernes kommunikationsarena. Når medarbejdere får en stemme i... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Offentlige organisationer på tværs af sektorer kan ikke længere gemme sig. Der er brug for tydelighed over for borgere, samarbejdspartnere, journalister, politikere og... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
OBS!: Produktet ligger i rodekassen, det kan have skader.
Fejlbeskrivelse:
Bogen er ridset på forside og bagside, ellers er bogen i fin stand.
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.
Klaus Riskær Pedersen beskriver i denne bog hvorfor markedsøkonomien ikke kan opfylde de roller den tillægges. De sidste tre årtier har vist at den fri markedsøkonomi ikke kan stå... Læs mere