Søgning på underkategorier- og emner:
Med Office til iPad er du ikke længere bundet til dit skrivebord. Microsofts Office-apps giver dig nemlig mulighed for at arbejde hvor som helst – bare du har din iPad med dig. Dette... Læs mere
Er du allerede vant til at arbejde i Excel 2013, men kunne tænke dig at lære mere om de mange muligheder og blive mere effektiv i brugen af programmet? Så er dette hæfte noget... Læs mere
Med Office 2013 lancerer Microsoft en ny version af den kendte Office-pakke, der udover PowerPoint indeholder tekstbehandlingsprogrammet Word, regnearksprogrammet Excel, og... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Collaborate on projects in the cloud and access your files from virtually anywhere—with Beginning Microsoft Office 2010, you’ll take a hands-on approach to learning... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
OpenOffice Calc is the most powerful and widespread open source spreadsheet application in existence. Beginning OpenOffice Calc allows you to gain confidence in the considered use of statistical formulas, but does not assume familiarity with another spreadsheet application.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Office 2010 Made Simple for Windows is a practical and highly effective approach to using the Office 2010 Home & Business (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote) and Home... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
"The expert's voice in Office 365"--Cover.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Understandhow to utilize the workbench, console, adapters, publisher, and othercomponents in Scribe to ensure you have a rapid development toolkit that willdrastically reduce your workload and timeline.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Deals with computers/software.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
If you want to fly with OpenOffice 3.0, publish to your local wiki, create web presentations, or add maps to your documents, Beginning OpenOffice 3 is the book for you. You learn how to adopt OpenOffice 3.0 innovations.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
With more than 1.3 million users and growing every week, Zoho.com is a popular online suite of productivity applications that include email, word processor, spreadsheet, accounting, collaboration, social networking and other creative tools.