Søgning på underkategorier- og emner:
Landet Krynn trues af krig, ødelæggelse og drageinvasion. Otte venner - bl.a. en kriger, en kendar og en troldmand - drager ud på en farefuld færd for at finde den legendariske dragelanse, som kan redde landet fra undergang. Baseret på rollespillene i Dungeons & Dragons
Krigeren, halvelven, dværgen, kendaren og troldmanden må løse deres egne konflikter, før de kan håbe på at besejre Takhisis, Mørkets Dronning
"Tanis og hans venner flakker vildt omkring på Krynn, hvor både onde og gode drager deltager i den verdensomspændende kamp. Men skridt for skridt fører deres vej dem... Læs mere
"Mennesker, elvere og dværge er splittet af gensidig mistro og fordomme og formår ikke at holde sammen mod den fælles fjende. Håbet står til Tanis og hans venner, der strejfer om i deres søgen efter de magiske drageorber - det eneste der måske kan standse Mørkets dragehær."
"En flok gamle venner bliver kastet hovedkulds ud i et eventyr der fører dem vidt omkring på Krynn – gennem Mørkets Skov og elvernes land, til ruinbyen Xah Tsaroth og... Læs mere
Vil det lykkes for krigeren, halvelven, kendaren, dværgen og troldmanden med dragelanser og drageorben at besejre de onde drager, der har besat landet Krynn. Baseret på rollespillene i Dungeons og Dragons
Sjov og udfordrende lydquiz med 100 spørgsmål om sport, tegnefilm, geografi, eventyr, "gæt en lyd" mm. Gæt for... Læs mere
Krigen om Dragelansen er slut og freden tilsyneladende genoprettet. Men troldmanden Raistlin er stadig tiltrukket af mørkets kræfter. Tvillingebroderen Caramon,... Læs mere
Man bliver, hvad man spiser – eller gør man nu også det? Sofie Ingdam Halkjær og Andreas Munk Petersen afslører de 100 mest modstandsdygtige myter om tarmbakterier og... Læs mere
""... den står forkert, helt forkert. De har trukket forkert. Alting står forkert på dette bræt ... [...]"Han stoppede brat op. Jeg havde grebet ham hårdt i armen eller rettere knebet ham så... Læs mere
"Troldmanden Raistlin og hans bror Caramon er fanget i fortiden. Raistlin må vandre i den afdøde ærkemager Fistandantilus’ fodspor, der fører ham ubønhørligt frem mod... Læs mere
Troldmanden Raistlin undslipper dødsbyen Istar og når frem til Den Højeste Magis Tårn, hvor han vil udfordre Mørkets Dronning. For sent opdager han, at han er fanget i en tidsfælde