for at udvide
kategorilisten.
Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan leveres før jul.
En enkel og essentiel introduktion til alle, som vil vide mere om og arbejde med Teori U. Otto Scharmers teori gør op med ideen om, at vi kun behøver fornuft og fortidige... Læs mere
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:825px"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align:top"> <p>Hvorfor klarer nogle... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Vi skal ikke blot forandre – vi skal transformere sundhedsvæsenet! I en tid med store ændringer i samfundet er behovet for en dybdegående... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Her er bogen, der kan hjælpe dig med at skabe varige forbedringer i det psykiske arbejdsmiljø og trivslen på din arbejdsplads. Bogen samler viden og værktøjer i en... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
De digitale teknologier udvikler sig konstant, og deres potentiale vokser. Det er du som topleder nødt til at forholde dig til. Ellers vokser gabet mellem, hvad du kan, og hvad du... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Endelig !! -en hurtig, nem og sjov bog om basal ledelse. Hvis du vil nå op på øverste trin på lederstigen (med andre ord: .... Hvis du vil ha fat i honningen), så følg Plys... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Svære følelser i organisationer bliver ofte vakt, når vi allermindst har brug for det, ligesom de typisk udtrykkes alt for sent. Mange organisationer og grupper er derfor... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Bemærk: Kan leveres før jul.
Vi har brug for ledere med en stærk ryg, en åben front og et vildt hjerte.Vores tid kalder på modige ledere, der tør tage livtag med... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Danmark konkurrerer i stigende grad på viden og kreativitet. Derfor skal virksomhederne sørge for at få det bedste ud af de højtspecialiserede, kreative... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.
Forandringer kan være forfærdelige eller fantastiske - alt efter din indstilling til dem. “Hvem har... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Hvad skal der til for at holde på mine kunder? – Gode kundeoplevelser! Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er... Læs mere