Undskyld. Det er beskeden fra medieanalytiker Camilla Mehlsen til hendes teenagebørn og deres generationsfæller. Børn, som alle vokser op i en tid, hvor et grænseløst... Læs mere
Lær at styre de sociale medier, så de ikke styrer dig! De sociale medier har på godt og ondt fyldt meget i Cecilie Haugaards liv. I denne bog undersøger hun, hvordan de sociale medier... Læs mere
I denne bog giver Camilla Mehlsen et tankevækkende bud på, hvordan børn og unge bedst muligt bliver klar til en digital tidsalder med kunstig intelligens og informationseksplosion, hvor... Læs mere
Medieteori kortlægger de dominerende teorier, der sætter vores brogede mediekultur på begreb. Den gør det ved at præsentere et bredt udvalg af medieteorier i et aktuelt perspektiv. Bogen... Læs mere
I sværmen. Tanker om det digitale er en kulturkritisk, antropologisk tekstsamling om det digitale medium, disintegration af fællesskaber og politisk lammelse. Den tyske... Læs mere
Virksomheder og organisationer misser de fleste digitale muligheder, som er lige foran dem, fordi de er fortabt i... Læs mere
Mere end nogensinde før er der brug for viden om, hvad de massive digitale mængder information betyder for vores hjerne og krop. Og ikke mindst hvordan vi beskytter vores helbred i en digital... Læs mere
Fordi verden er analog og mennesket er smukt! Analogiseringsstyrelsen blev etableret i 2018 som en satirisk, men også dybt seriøst ment ’modinstitution’ til... Læs mere
Påvirk politik på alle platforme er din guide til at erobre opmærksomhed i en ny medievirkelighed og slå igennem med din mærkesag. En politisk værktøjsbog, der favner... Læs mere
Hvad sker der, når medier og politik bliver former for underholdning? I takt med at vores verden begynder at ligne Orwells 1984 mere og mere, er Neil Postmans analyse af de moderne... Læs mere
DEN STORE SKÆRMKAMP er i fuld gang – i medierne, i børnefamilierne, på skolerne og i os selv. Skærmene får skylden for alverdens ulykker, trivselskrisen hos børn og unge, psykiske... Læs mere
I OFFLINE, som er en selvstændig opfølger til bestselleren SLUK fra 2017, har speciallægen Imran Rashid sammen med marketingseksperten... Læs mere