Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.
This book extends the traditional research perspective of single sentences and contexts to the textual structure of real discourse materials.
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.
Based on the author's life-long research experience, this book unearths the linguistic history of 66... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.
Challenging traditional assumptions about grammar, this book shows how language variation takes on social meaning in everyday interaction. Drawing on an... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.
Combining both qualitative and quantitative methods and juxtaposing two linguistic theories, this study provides an account of the... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.
Language is a uniquely human trait, but we rarely stop to examine its workings in everyday life. This lively and readable book introduces readers to... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul. Se dato på varen.
A thorough introduction to formal syntactic typology, which covers syntactic variation across languages. The comprehensive glossary,... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
This book offers the first book-length treatment of the diachronic study of English exclamatives, tracing their development from 1500... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Diese Partikel sind perfekte Fenster in die Verzahnung mehrerer grammatischer Module und die Art der Interaktion... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Untersuchungsgegenstand sind die Grammatik, die Modal-, Temporal- und... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
OKAY wird in der Schriftlichkeit, neben den Funktionsweisen, die es auch im Mündlichen aufweist, in teilweise aufwendige Einschub- und Erweiterungsmuster eingebunden, die so für OKAY in den mündlichen Daten nicht festgestellt werden konnten.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Melanie Bangel geht in dieser Studie der Frage nach, inwiefern stärkere und schwächere Leserinnen und Leser Einsicht in Wortbildungsstrukturen für die Bedeutungszuweisung beim Lesen nutzen.