Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 01-01-2001
Bogen søger at bidrage til debatten om børns og unges til- og specielt fravalg af fysik og kemi i deres uddannelse.
Rapporten er baseret på nye analyser af svar fra elever i 7. til 9. klasse på udvalgte spørgsmål fra spørgeskemaet givet i forbindelse med TIMSS-undersøgelsen i 1995.
Rapportens hovedkonklusion er, at både fysik/kemi-undervisningens form og dens indhold står som noget centralt for børns holdningsdannelse til fagene fysik og kemi.
| Forlag | Danmarks Pædagogiske Institut |
| Forfatter | Ayoe Hoff |
| Type | Bog |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (01-01-2001) |
| Oplag | 1. (01-01-2001) |
| Første udgivelsesår | 2001 |
| Serie | DPI |
| Sideantal | 166 |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788774164050 |