Branding er bare mit logo, ik´?: Introduktion til oplevelsesbaseret strategisk branding (Hæftet, Dansk) af Camilla Rixen

Branding er bare mit logo, ik´?: Introduktion til oplevelsesbaseret strategisk branding

(Hæftet, Dansk)
Forfatter: Camilla Rixen

Forlag: About The Brand

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Branding er bare mit logo, ik’? er bogen til dig, der ønsker at skabe et unikt og genkendeligt brand, som både du og din ideelle kunde vil elske. Du får en komplet trin-for-trin guide til arbejdet. Der er ingen forvirrende begreber. Ingen kompliceret teknologi. Ingen spild af tid. 


Du får klar, strategisk og effektiv branding, du vil se resultater af. Sig farvel til tvivlen om, hvordan du formidler værdien, du skaber. Farvel til tvivlen om, hvad du skal dele på sociale medier. Og farvel til forvirringen om branding som helhed. Er du klar til at skabe et stærkt og succesfuldt brand? Så er den her bog skrevet til dig!

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag About The Brand
Forfatter Camilla Rixen
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (14-06-2022)
Oplag 1. (14-06-2022)
Første udgivelsesår 2022
Originalsprog Dansk
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 192mm, H: 245mm, D: 12mm, Vægt: 300g
ISBN-13 / EAN-13 9788797381618