Branding Post-Communist Nations: Marketizing National Identities in the “New” Europe (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Branding Post-Communist Nations: Marketizing National Identities in the “New” Europe

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 27-03-2014
Første udgivelsesår 2014
Serie Routledge Research in Cultural and Media Studies
Illustrationer 10 Halftones, black and white; 10 Illustrations, black and white
Fagredaktør Nadia (University of Denver Kaneva
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 266
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 266 pages, 10 Halftones, black and white; 10 Illustrations, black and white
Mål 153 x 229 x 16
ISBN-13 / EAN-13 9781138776777