Cause-Related-Marketing-Kampagnen erfolgreich konzipieren: Eine empirische Studie (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Cause-Related-Marketing-Kampagnen erfolgreich konzipieren: Eine empirische Studie

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Frank Huber, Stefanie Regier, Maxime Rinino



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Das vorliegende Werk untersucht daher anhand sogenannter sozialer Werbekampagnen verschiedene Komponenten, die sich deterministisch auf die Kaufabsicht eines Konsumenten auswirken.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfattere Frank Huber, Stefanie Regier, Maxime Rinino
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2008 ed.
Udgivelsesdato 29-09-2008
Første udgivelsesår 2008
Illustrationer XIII, 108 S.
Originalsprog Germany
Sideantal 108
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 108 pages, XIII, 108 S.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783834912268