Club Cultures: Music, Media and Subcultural Capital (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Sarah Thornton

Club Cultures: Music, Media and Subcultural Capital

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Sarah Thornton

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

aeo A highly innovative contribution towards the study of popular culture which focuses on the youth cultures that revolve around dance clubs and raves. aeo Written in a highly accessible style and illustrated with case studies, the author examines the development of club cultures or "taste cultures".

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag John Wiley and Sons Ltd
Forfatter Sarah Thornton
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 23-11-1995
Første udgivelsesår 1995
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 208
Indbinding Paperback / softback
Forlag John Wiley and Sons Ltd
Sideoplysninger 208 pages
Mål 230 x 156 x 12
ISBN-13 / EAN-13 9780745614434