Computational Advertising: Market and Technologies for Internet Commercial Monetization (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Computational Advertising: Market and Technologies for Internet Commercial Monetization

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Peng Liu, Chao Wang

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book introduces computational advertising, and advertising monetization. It provides a macroscopic understanding of how consumer products in the Internet era push user experience and monetization to the limit.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfattere Peng Liu, Chao Wang
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2 ed
Udgivelsesdato 13-12-2021
Første udgivelsesår 2021
Illustrationer 131 Illustrations, black and white
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 442
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 442 pages, 131 Illustrations, black and white
Mål 254 x 178
ISBN-13 / EAN-13 9781032241401