Consumer Social Values (Bog, Hardback, Engelsk)

Consumer Social Values

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bringing together a diverse set of contributors from different counties, this book advances the understanding of consumer social values and their roles in the global marketplace.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 08-05-2019
Første udgivelsesår 2019
Serie Marketing and Consumer Psychology Series
Illustrationer 19 Tables, black and white; 35 Line drawings, black and white
Fagredaktør Eda Gurel-Atay, Lynn R. (University of Oregon Kahle
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 278
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 278 pages, 19 Tables, black and white; 35 Line drawings, black and white
Mål 160 x 235 x 17
ISBN-13 / EAN-13 9781138240421