Contemporary Sport Marketing: Global perspectives (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Contemporary Sport Marketing: Global perspectives

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 27-09-2018
Første udgivelsesår 2018
Serie World Association for Sport Management Series
Illustrationer 34 Tables, black and white; 21 Line drawings, black and white; 6 Halftones, black and white; 61 Illustrations, black and white
Fagredaktør James J. (University of Georgia Zhang, Brenda G. (Georgia State University Pitts
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 308
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 308 pages, 34 Tables, black and white; 21 Line drawings, black and white; 6 Halftones, black and whi
Mål 155 x 231 x 25
ISBN-13 / EAN-13 9781138369054