Corporate Hospitality bei Sportevents: Konzeption eines Wirkungsmodells (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Stefan Walzel

Corporate Hospitality bei Sportevents: Konzeption eines Wirkungsmodells

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Stefan Walzel



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfatter Stefan Walzel
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2011 ed.
Udgivelsesdato 03-08-2011
Første udgivelsesår 2011
Serie Event- und Impaktforschung
Illustrationer 44 Illustrations, black and white; XV, 207 S. 44 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 207
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 207 pages, 44 Illustrations, black and white; XV, 207 S. 44 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783834932167