Cultural Mediation for Museums: Driving Audience Engagement (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Cultural Mediation for Museums: Driving Audience Engagement

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book presents an innovative application of strategic and experiential marketing in the museum sector, which uses a new cultural mediation model to enrich the visitor experience via increased audience engagement.

Måske kunne nedenstående have interesse

Tilbehør til rejsen

Se vores udvalg af rejsetilbehør. Vi har bl.a. kuffertmærke, kuffertvægt og strømadapter.

Gå til rejsetilbehør

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 26-08-2024
Første udgivelsesår 2024
Serie Routledge Focus on the Global Creative Economy
Illustrationer 3 Tables, black and white; 12 Line drawings, black and white; 12 Illustrations, black and white
Fagredaktør Michela (University of Rome Addis, Isabella de Stefano, Valeria Guerrisi
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 96
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 96 pages, 3 Tables, black and white; 12 Line drawings, black and white; 12 Illustrations, black and
Mål 138 x 216 x 9
ISBN-13 / EAN-13 9781032403700