Customer Insights: Kundenbedurfnisse und Konsumentenverhalten verstehen (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Jonas Rashedi

Customer Insights: Kundenbedurfnisse und Konsumentenverhalten verstehen

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Jonas Rashedi

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Dieses Buch stellt Erhebungstechniken, Analysetechniken und Modelle vor, die dabei helfen, Kundenbedürfnisse besser zu verstehen und zu bedienen.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Jonas Rashedi
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2024
Udgivelsesdato 30-01-2024
Første udgivelsesår 2024
Illustrationer 44 Illustrations, black and white; XV, 135 S. 44 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 135
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 135 pages, 44 Illustrations, black and white; XV, 135 S. 44 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658433918