Data-Driven Marketing und der Erfolgsfaktor Mensch: Schlusselfaktoren und Kernkompete... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Data-Driven Marketing und der Erfolgsfaktor Mensch: Schlusselfaktoren und Kernkompetenzen fur das Marketing der Zukunft

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Lutz Klaus



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Doch der entscheidende Faktor für den Geschäftserfolg ist der Mensch, der die Daten nutzt und Prozesse mit Leben füllt.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Lutz Klaus
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2019 ed.
Udgivelsesdato 11-10-2018
Første udgivelsesår 2018
Illustrationer 7 Illustrations, black and white; XXI, 67 S. 7 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 67
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 67 pages, 7 Illustrations, black and white; XXI, 67 S. 7 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658208202