Deep Customer Value: So gestalten Sie Angebote und Vertrage in digitalen Kundenbezieh... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Deep Customer Value: So gestalten Sie Angebote und Vertrage in digitalen Kundenbeziehungen profitabel

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Kai Zimmermann, Frank Pensel



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfattere Kai Zimmermann, Frank Pensel
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2017
Udgivelsesdato 03-08-2017
Første udgivelsesår 2017
Illustrationer 27 Illustrations, black and white; XIV, 223 S. 27 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 223
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 223 pages, 27 Illustrations, black and white; XIV, 223 S. 27 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658179717