Der Einsatz von Social Media Walls zur Kundeninspiration am Beispiel der Tourismusbra... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Der Einsatz von Social Media Walls zur Kundeninspiration am Beispiel der Tourismusbranche

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Luisa Just

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Das vorliegende Buch beleuchtet den Einsatz von Social Media Walls als Marketinginstrument und deren Einfluss auf die Kundeninspiration am Beispiel des Tourismussektors.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Forfatter Luisa Just
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2024 ed.
Udgivelsesdato 27-09-2024
Første udgivelsesår 2024
Serie BestMasters
Illustrationer 13 Illustrations, black and white; XV, 82 S. 13 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 82
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 82 pages, 13 Illustrations, black and white; XV, 82 S. 13 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658459000