Der Kunde als Innovationspartner: Konsumenten integrieren, Flop-Raten reduzieren, Ang... (Bog, Hardback, Tysk) af Ralf Reichwald

Der Kunde als Innovationspartner: Konsumenten integrieren, Flop-Raten reduzieren, Angebote verbessern

(Bog, Hardback, Tysk)
Forfattere: Ralf Reichwald, Anton Meyer, Marc Engelmann, Dominik Walcher



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfattere Ralf Reichwald, Anton Meyer, Marc Engelmann, Dominik Walcher
Type Bog
Format Hardback
Sprog Tysk
Udgave 2007 ed.
Udgivelsesdato 12-04-2007
Første udgivelsesår 2007
Illustrationer IV, 180 S.
Originalsprog Germany
Sideantal 180
Indbinding Hardback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 180 pages, IV, 180 S.
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783834900708