Designing Luxury Brands: The Science of Pleasing Customers’ Senses (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Diana Derval

Designing Luxury Brands: The Science of Pleasing Customers’ Senses

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Diana Derval



Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Nature Switzerland AG
Forfatter Diana Derval
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave Softcover Reprint of the Original 1st 2018 ed.
Udgivelsesdato 04-01-2019
Første udgivelsesår 2019
Serie Management for Professionals
Illustrationer 54 Illustrations, color; 3 Illustrations, black and white; XXII, 170 p. 57 illus., 54 illus. in color.
Originalsprog Switzerland
Sideantal 170
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Nature Switzerland AG
Sideoplysninger 170 pages, 54 Illustrations, color; 3 Illustrations, black and white; XXII, 170 p. 57 illus., 54 ill
Mål 155 x 233 x 13
ISBN-13 / EAN-13 9783030100759