Developing B2B Social Communities: Keys to Growth, Innovation, and Customer Loyalty (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Developing B2B Social Communities: Keys to Growth, Innovation, and Customer Loyalty

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Margaret Brooks, John Lovett, Sam Creek



Forlag: APress

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag APress
Forfattere Margaret Brooks, John Lovett, Sam Creek
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed.
Udgivelsesdato 17-09-2013
Første udgivelsesår 2013
Illustrationer 31 Illustrations, black and white; XV, 187 p. 31 illus.
Originalsprog United States
Sideantal 187
Indbinding Paperback / softback
Forlag APress
Sideoplysninger 187 pages, 31 Illustrations, black and white; XV, 187 p. 31 illus.
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9781430247135