Die Energie der Marke: Ein konsequentes und pragmatisches Markenfuhrungskonzept (Bog, Hardback, Tysk) af Detlef Schmidt

Die Energie der Marke: Ein konsequentes und pragmatisches Markenfuhrungskonzept

(Bog, Hardback, Tysk)
Forfattere: Detlef Schmidt, Peter Vest



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Peter Vest und Detlef Schmidt, erfahrene Praktiker aus verantwortlichen Positionen der Energiewirtschaft und der Automobilindustrie, plädieren dafür, Markenführung als grundlegende Führungsfunktion zu verstehen.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfattere Detlef Schmidt, Peter Vest
Type Bog
Format Hardback
Sprog Tysk
Udgave 2010 ed.
Udgivelsesdato 26-11-2009
Første udgivelsesår 2009
Illustrationer VII, 252 S.
Originalsprog Germany
Sideantal 252
Indbinding Hardback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 252 pages, VII, 252 S.
Mål 244 x 170
ISBN-13 / EAN-13 9783834914798