Die Unternehmensmarke in den Geschaftsbeziehungen von Medienunternehmen: Eine Untersu... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Die Unternehmensmarke in den Geschaftsbeziehungen von Medienunternehmen: Eine Untersuchung am Beispiel von Film- und Fernsehproduktionsunternehmen

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Kai Thurbach



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfatter Kai Thurbach
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2011 ed.
Udgivelsesdato 08-09-2011
Første udgivelsesår 2011
Serie Innovatives Markenmanagement
Illustrationer 48 Illustrations, black and white; XXII, 337 S. 48 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 337
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 337 pages, 48 Illustrations, black and white; XXII, 337 S. 48 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783834928221