Die Zukunft der Werbeagenturen: Strategische Planung als Innovationsmotor (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Die Zukunft der Werbeagenturen: Strategische Planung als Innovationsmotor

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Florian Botzenhardt, Jens Uwe Patzmann



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bisherige Diskussionen über die Zukunft von Werbeagenturen befassten sich primär mit der Fragestellung, ob und inwieweit sich Werbeagenturen zu kreativen Unternehmensberatungen entwickeln werden.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfattere Florian Botzenhardt, Jens Uwe Patzmann
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2012 ed.
Udgivelsesdato 23-02-2012
Første udgivelsesår 2012
Illustrationer 38 Illustrations, black and white; XIII, 175 S. 38 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 175
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 175 pages, 38 Illustrations, black and white; XIII, 175 S. 38 Abb.
Mål 240 x 168
ISBN-13 / EAN-13 9783834927019