Digital Signage: Software, Networks, Advertising, and Displays: A Primer for Understa... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Digital Signage: Software, Networks, Advertising, and Displays: A Primer for Understanding the Business

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Jimmy Schaeffler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

The authoritative guide for executives, operation managers and professionals on digital signage business, implementation, and trends.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Ltd
Forfatter Jimmy Schaeffler
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 07-04-2008
Første udgivelsesår 2008
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 296
Indbinding Paperback / softback
Forlag Taylor & Francis Ltd
Sideoplysninger 296 pages
Mål 229 x 154 x 24
ISBN-13 / EAN-13 9780240810416