Duk Op Shops vol 3.1: Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shops (Bog, Paperback, Dansk) af Anine Thomsen

Duk Op Shops vol 3.1: Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shops

(Bog, Paperback, Dansk)
Forfattere: Anine Thomsen, Anine Thomsen

Forlag: Books on demand

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Status: Print on Demand - Forvent op til 20 dages leveringstid.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bogmagasinet introducerer begrebet Duk Op Shops, der indeholder følgende tre discipliner: Pop up butikker og events, Mobile forretninger, Midlertidige projekter.
Dette bogmagasin sætter fokus på dem bruger Duk Op Shops til markedsføring og forretningsudvikling.
Læseren bliver præsenteret for udvalgte virksomheder og andre aktører, der fortæller om,hvorfor og hvordan de arbejder med Duk Op Shops i praksis. Herudover deler de ud af deres erfaringer og gode råd til aktører der ønsker at realisere en Duk Op Shop.
Bog-magasinet "Duk Op Shop vol. 3 - Markedsføring og forretningsudvikling med Duk Op Shop" indeholder fortællingerne om: Peter Larsen Kaffe, POWER On Tour, SydkystDanmark, Bæredygtig pop-up butik og Kunsten Museum of Modern Art Aalborg.
Bog-magasinet er nr. 3 i en række af 4 planlagte udgivelser med forskellige vinkler på Duk Op Shops. Arbejdet med bog-magasinerne skal danne grundlag for udgivelse af et endeligt og samlet litterært værk om Duk Op Shops.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Books on demand
Forfattere Anine Thomsen, Anine Thomsen
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 1. (10-12-2019)
Oplag 2. (11-12-2019)
Første udgivelsesår 2019
Illustrationer Ja
Originalsprog Dansk
Sideantal 64
Indbinding Paperback
Mål og vægt B: 210mm, H: 150mm, D: 4mm, Vægt: 108g
ISBN-13 / EAN-13 9788743010869