Elektronische Dienstleistungsqualitat: Konzeption, Messung und Identifikation asymmet... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Elektronische Dienstleistungsqualitat: Konzeption, Messung und Identifikation asymmetrischer Effekte auf die Kundenzufriedenheit

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Tomas Falk



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Deutscher Universitatsverlag
Forfatter Tomas Falk
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2007 ed.
Udgivelsesdato 26-07-2007
Første udgivelsesår 2007
Serie Schriftenreihe des Instituts fur Marktorientierte Unternehmensfuhrung (IMU), Universitat Mannheim
Illustrationer XVI, 216 S.
Originalsprog Germany
Sideantal 216
Indbinding Paperback / softback
Forlag Deutscher Universitatsverlag
Sideoplysninger 216 pages, XVI, 216 S.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783835008656