Erfolgreiches Customer-Success-Management: Definition – Erfolgsfaktoren – Organisation (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Erfolgreiches Customer-Success-Management: Definition – Erfolgsfaktoren – Organisation

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Sven Seidenstricker, Karl-Christof Renz, Vinzenz Krause

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Sie stellen Instrumente und konkrete Kennzahlen vor, geben einen Überblick über das Themenfeld und zeigen Anknüpfungspunkte zu bekannten Disziplinen und deren Integration in bestehende Managementansätze.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfattere Sven Seidenstricker, Karl-Christof Renz, Vinzenz Krause
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgivelsesdato 26-04-2025
Første udgivelsesår 2025
Serie essentials
Illustrationer 11 Illustrations, black and white
Originalsprog Germany
Sideantal 62
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 62 pages, 11 Illustrations, black and white
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658481414