Erfolgsfaktoren von Markenerweiterungen in der Zeitungsbranche: Eine empirische Analyse (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Erfolgsfaktoren von Markenerweiterungen in der Zeitungsbranche: Eine empirische Analyse

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfattere: Frank Habann, Frank Huber, Heinz-Werner Nienstedt, Julia Reinelt



Forlag: Gabler

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Gabler
Forfattere Frank Habann, Frank Huber, Heinz-Werner Nienstedt, Julia Reinelt
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2008 ed.
Udgivelsesdato 28-08-2008
Første udgivelsesår 2008
Illustrationer XV, 163 S.
Originalsprog Germany
Sideantal 163
Indbinding Paperback / softback
Forlag Gabler
Sideoplysninger 163 pages, XV, 163 S.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783834912282